Idag har vi varit en sväng i Alingsås med Syster, Anton och handlat de sista klapparna. Eller ja jag är ju klar men Amanda handlade lite klappar till sina syskon, hon har ju 2 på sin pappas sida oxå. 
 
Hon är så givmild, snäll, och omtänksam min dotter, vill alla väl och älöskar att ge bort saker vilket jag tycker är okej men jag får påminna henne ibland om att inte ge bort saker hon fått av andra. Det känns inte bra även om hon menar väl och inte använder saken längre.
 
Hon har ett stort hjärta min lilla Amanda.
 
Men nu är vi hemma igen, jag har hunnit damma lite för solen lös in och då ser man ju allt sånt. Inte bra. :)
Annars ska vi inte göra något mer idag, bara slappa. Det får man.
Ska se om jag får 30 minuter till CT ikväll om Marcus tar Ellie.
Hoppas det ochj att ryggen känns så okej så att det går.
Igår trodde jag att jag skulle bli tokig,. Än en gång..
Hade såå ont. Men jag kom ur sängen imorse och då funkar det.
Ellies förkylning är mycket bättre idag oxå, näsan har inte runnit en enda gång. ingen feber och så, lite hosta och hon sätter alltid i halsen när hon äter, riktigt ordentligt, otäckt är det men det har nog med förkylningen att göra.
Så ikväll blir det bad och så ska vi allt se om hon vill ha lite gottig gröt. Tänkte göra en pytte portion havregrynsgröt. järnberikad. Har köpegröt men jag vill inte ge den, den är smidig men gör hellre något jag vet är precis lika bra och godare.
 
Puss & kram
Anna♥
Anna♥