God morgon denna regniga 2 advent. Vart är snön? Längtar lite nu. Vill gärna ha lite snö på min födelsedag.  
Nu börjar stressen smyga sig på.. vill göra så mycket tid december,  alltid så. Den månaden borde nästan vara dubbelt så lång. Vill till jul på Liseberg,  julhandla  har vi inte gjort än !
Hinna njuta lite oxå. 
 
Väntar med spänning på den 6 januari nu, Stefan ska ha invigning då av nossebro badet och ice från gladiatorerna kommer dit ! Hur häftigt är inte det då. ? Hon är ju galet snygg, tänk om man kunde komma liiiite i närheten av hur snygg och vältränad hon är. 
 
Men kan ju hända att år 2015 blir mitt år. Ska göra allt jag kan för att så ska bli . Jag vill verkligen ha ett årskort  på gymmet. Men vi får väl se. 
Det är ju ingen mening om jag inte kan gå dit minst en gång i veckan. Men hemma blir det inte av, vet hur det är nu, kanske är det så för att det är december och så mycket annat att tänka på, men ändå. 
Det är jätte jobbigt för det är verkligen något som jag älskar, något som jag vill hålla liv i, har aldrig någonsin varit intresserad av träning så jag vet i te riktigt vad som hände där, men bara att jag vill hålla liv i det.
Så den 6 januari är mycket viktig dag. Nya öppettider har dom oxå, alla dagar i veckan öppet och till 21.00. Tänk om vår lilla älskling kunde ändra lite på kvällarna, sova vid 19 typ eller 20 då kan jag ju åka och träna flera gå ger i veckan. 
Åh vilken dröm..
Men men dags att sluta drömma och komma tillbaka verkligheten. .. Ellie är trött och jag tänka städa lite. 
 
Riktigt busväder ute, ingen lust att gå ut nu så jag gör det enkelt och kör ut vagnen bara.
 
Puss och kram
Anna♡