God morgon. Sitter här med världens sötaste bebis. 
Pappa är på jobbet, Amanda i skolan och vi ska roa oss  med att åka till Falköping idag.  Tänkte åka till bokhandel och kolla lite. Sen ska jag banne mig fika lite oxå. 
Ska kolla om mamma eller Lindha är hemma så kan vi kanske hälsa på dom om tid finns och det inte blir för sent.
 
Jag tycker det är skrämmande att ett parti som SD för det första blivit Sveriges 3 största ledande parti, och att dom nu i detta valet vägrade samarbeta. Vad händer nu då?
Jag röstade inte på SD  trots att dom precis som alla andra partier har åsikter som jag tycker är bra, men att det sen blir såhär det tycker jag är lite märkligt.  
Snacka om att ha full kontroll och makt över oss!
Dom kan ju faktiskt bråka hur mycket dom vill.. spelar ingen roll om det blir omval och alliansen skulle få det igen,  vem vet,varför skulle dom samarbeta då?
 Det kan nog bli väldigt dumt detta. 
Och vems fel är det? Kan man skylla på någon? Nä kanske inte. Och vad skulle det hjälpa?
Men det är ju ingen ide att människor börjar gnälla på det för vem var det som röstade så dom blev 3 största parti?
 
Nä plikten kallar! (Ellie)  :)
 
Puss &kram 
Anna♡