ja idag ar det premiär för Ellie med mig på gymmet!
Jag hade inte några höga förväntningar såkalrt men hoppades ju hon skulle sova i 1 timme...
Men det ville hon inte!
Så jag hann med 1 maskin, och sen fick det bli att ligga i mammas famn och jag gick på gåbandet.
Bättre det än inget.
Men gå kan jag göra hemma, så i fortsättningen så kommer jag att träna hemma, jag MÅSTE även om jag inte har minsta motivation till det.
& så får jag hoppas jag får en dag i veckan att längta efter och hkomma till gymmet själv!
Det är så det får bli, sen ska jag hinna med en kvart om dagen tänker jag. 
 
Åh jag vill så gärna komma tillbaka, det är svårt med en liten knodd märker jag. Men det ska gå. KAn andra så kan väl jag!!
 
Sen har ju Ellie världens bästa snällaste storasyster oxå som säkert går med henne i vagnen en 30-40 min om jag vill träna oxå.
 
Ja idag var vi i Alingsås och hämtade en dyna till tripptrappstolen, och senm handlade vi på Maxi när vi ändå var där, och då stötte vi på Kompisen Molly och hennes mamma Bozze och pappa Martin. :)
Sen passade vi på att fika och Ellie fick mat innan vi begav oss hemåt.
 
Nu sitter jag här och väntar på både min man och min dotter, vet inte var dom håller hus. Ellie somnade precis och ligger här o snarkar bredvid.
 
Ja den 26/6 är hon redan 2 månader gammal, vill gärna säga iomorogn för vi har ju alltid räknat alla torsdagar som en vecka eftersom hon föddes på en torsdag, men detr blir ju inte riktigt rätt.
 
Min lilla kråkunge... 
 
Puss & kram'
Anna ♥