Jag måste ju vara väldigt bortskämd med en väldigt snäll bebis.
Hon somnar på kvällarna runt 22,30-00,30 och vaknar vanligtvis sen efter 5-6 timmar. Tar upp henne och ger henne mat hos mig i sängen och sover lite, lägger sen henne i sin säng igen på morgon kvisten ochså sover hon i stort sett från maten på natten där till 09,00 på morgonen. Det är ju jättebra. Har inget att klaga på egentligen.
 
Igår hade hon ont i magen i 3 minuter och gallskrek, undra om det var att jag testade att dricka vanlig mjölk i kaffet..?
Funderar på att börja införa lite steg för steg, sen börjar hon närma sig åldern där såna krämpor brukar gå över men jag vill inte gå för fort fram heller.
 
 
 
Denna videon är så fin, Bra att såna här saker kommer upp. Men en sak fattar jag inte, något är det med mig, antingen är ja lite knasig eller så finns det en hel del hormoner i min arma kropp för jag kan inte se denna videon utan att gråta och då gråter jag hejdlöst, men så är det med annat oxå, ibland inte jämt men ibland kommer något över mig och jag blir alldeles gråtmild, gråter väldigt lätt och ofta nuförtiden. Vet inte varför det är så..
Men just i denna stunden är det nog för att man, det flesta känner igen sig lite tror jag. Jag var oxå mobbad i skolan, många tyckte säkert jag var ett litet freak, allt sånt sätter sin spår, för alltid. tyvärr. Det är jättejobbigt. Är väldigt orolig många gånger för hur Amanda ska känna, hoppas dom har kommit lite längre i hennes skola och barn överhuvudtaget.
 
Sen tänkte jag oxå att jag ska ge LCHF en chans, måste bli av med sötsuget, blir galen. Sen äter jag visserligen mer och är hungrigare nu när jag ammar men jag behöver ju inte äta sötsaker. :)
 
Ananrs är det fredag och jag ska köra Manda hem till mina föräldrar sen hon ska sova där till söndag. Vi ska dit imorgon och fira 30 årig bröllopsdag. Tänk när vi ska göra det sen jag och Marcus. Mysigt det ska bli. ♥
 
Nä nu är mitt lilla hjärta vaken.
Prick 09,00
 
Puss & kram
Anna♥